Plătim mai mult, dar avem parte de aceleași servicii de proastă calitate.

Domnilor Consilieri Locali, Domnule Primar, deși anul acesta operatorul a beneficiat de o creștere a tarifelor, totuși calitatea serviciului prestat de acesta este la fel de prost. Domnule Director Executiv al ADI SIGD, unde sunt acele containere cu cipuri despre care dumneavoastră ne spuneați la toate televiziunile ? Unde este acea calitate despre care ne povesteati ? Au trecut aproape 6 luni de când operatorul încasează de la fiecare cetățean, bani în plus și totuși aceleași metehne. Va invit Domnilor Consilieri Locali, Domnule Primar și Domnule Director Executiv să vedeți cum reciclabil nu s-a ridicat de peste o săptămână.

Atunci, vine întrebarea fireasca: “ȘI TOTUȘI, PENTRU CE PLĂTIM NOI MAI MULT ?”. Sa fie dorința dumneavoastră ca doar SC SUPERCOM SA să o ducă mai bine ? Să înțelegem că alegeți o societate comercială în detrimentul nostru al cetățenilor ? 

Atunci, dumneavoastră pe cine reprezentanți ? Multe întrebări domnilor și doamnelor, dar totuși, mai am și eu o întrebare : “ALOOO, SUPERCOM, CÂND AI DE GÂND SĂ INTRII ÎN NORMALITATE?“! 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *