STS lămurește situația cu privire la un transport de lemne.

Cu privire la perioada 24-25 februarie 2021,    am sesizat anumite instituții pentru a putea informa opinia publică cât se poate de corect. Credem că linia 112 – a devenit oficiul de informare publică pentru anumite persoane, iar pentru alții acel serviciu este confundat cu linia fierbinte.

„Dacă un vecin are lemne în curte, trebuie să apelezi linia fierbinte pentru a fi tu lămurit”. În cele mai multe cazuri polițiștii sunt puși pe drumuri, fie vară, fie iarnă. Sunt persoane ce nu au som, sau sunt dați afară și își fac de lucru, instituții mânjite, și anumit angajat corupți, radiografia unui episod.

Ce comunicat primim de la STS ??

La solicitarea dumneavoastră, transmisă pe adresa de e-mail presa@sts.ro și înregistrată cu numărul 88439 în data de 26 februarie 2020, vă comunicăm următoarele:

În perioada 24-25 februarie 2021, în intervalul orar 21.00-05.00, la nivelul Centrului de preluare a apelurilor 112 Hunedoara, au fost recepționate 4 apeluri, în scopul verificării legalității transporturilor de materiale lemnoase.

Apelurile au fost preluate de către operatorii STS la următoarele ore: 22:40, 23:29, 00:38, 01:47. Acestea au fost clasificate pe nodul de index „Transport materiale lemnoase” și au fost transferate către structura specializată din cadrul Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor, pentru stabilirea legalității acestora.

Precizăm că operatorii STS au procesat apelurile conform prevederilor Protocolului de cooperare privind verificarea transporturilor de materiale lemnoase ca urmare a apelurilor  primite prin Sistemul național unic pentru apeluri de urgență.

În speranța că datele puse la dispoziție sunt utile, vă asigurăm de întreaga disponibilitate și deschidere în furnizarea informațiilor de interes public.

Biroul de Presă al STS

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *