Comportament suburban al angajaților Vodafone/AUDIO
Dacă ai curajul să te duci la reprezentanța Vodafone din Petroșani să reclami o avarie, fie pe parte de internet, TV, sau telefonie, riști să fii amenințat că vei fi bătut. De cine? De una dintre angajatele Vodafone. Tradiția este veche în rândul reprezentanților Vodafone prin limbajele suburbane, licențioase, chiar amenințări verbale.
„Am fost să reclam că nu funcționează internetul de câteva zile la reprezentanța Vodafone Petroșani, dar o doamnă de la Vodafone a început să îmi vorbească pe un ton neadecvat, chiar spunând că mă va și bate„, a susținut Andrei Câmpan
La Vodafone, în afară de faptul că dacă ai o problemă și încerci să iei legătura cu ei, apoi aștepți trei săptămâni să îți răspundă cineva, mai nou riști să fii și bătut de angajații companiei, dacă te duci să sesizezi verbal o avarie.
„Angajata Vodafone: – … dacă vii în jumătate de oră
Clientul Andrei Câmpean: – Pe numărul acesta oare să sun?
Angajata Vodafone: – Ia vezi, pot să sun pe numărul ăla?
Clientul Andrei Câmpean: – Păi, întreb, pe acesta oare?
Angajata Vodafone: – Nu știu, nu văd, am o problemă cu vederea.
Clientul Andrei Câmpean: – Ai o problemă?
Angajata Vodafone: – Da, nu văd…
Clientul Andrei Câmpean: – AI diagnosticul scăzut.
Angajata Vodafone: – Da
Clientul Andrei Câmpean: – Vezi tu, vrăjeala asta nu merge cu mine!
Angajata Vodafone: – Ce vrăjeală îți dau eu ție imediat!
Clientul Vodafone: – De care îmi dai?
Clientul Andrei Câmpean: – Ești și bătăușă!”
Clientul ne-a spus că este hotărât să reclame comportamentul la care a fost supus de către angajata Vodafone.
În acest caz, întrebăm compania Vodafone dacă printre criteriile obigatorii pentru angajare este ca angajații să aibă musai terminate niște antrenamente, sau cursuri în sporturi de contact cum ar fi: lupte, karate, judo. Pentru că așa credem după această înregistrare!